سازمان

هوشمندانه خریدکن، زندگی بهتری داشته باش

روش های بازگرداندن سفارش

روش های بازگرداندن سفارش

 

برگشت از فروش عبارت است از: 

کالایی که به دلایل مختلف از جمله کیفیت، قیمت، اشتباه در بارکد، تغییر تصمیم مشتری و غیره توسط مشتری برگشت داده می‌شود.

 * روش های  مختلف بازگشت کالا و نحوه انجام آن:

  1.      به دلیل اشتباه از طرف فروشگاه (در هر مرحله از پروسه ارسال).در این حالت در اولین فرصت پیک باتیلالند با همراه آوردن کالای صحیح به شکل کاملا رایگان، نسبت به تعویض کالای اشتباه با کالای صحیح اقدام می‌نماید.
  2.  به دلیل انصراف از سوی مشتری بعد از تحویل کالا.با هماهنگی مشتری،  فروشگاه در اسرع وقت نسبت به دریافت کالا و عودت مبلغ اقدام می‌نماید.

درمورد محصولات غذایی توجه کنید:

 امکان بازگردانی محصولات غذایی نیز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی وجود ندارد. تنها در صورت مغایرت محصول با آنچه در فروشگاه اینترنتی باتیلالند نشان داده شده و در صورتی که کالا از حالت اولیه خود خارج نشده امکان بازگشت وجود دارد. همچنین در صورت گذشته بودن تاریخ انقضا امکان بازگردانی وجود دارد.

3. به دلیل انصراف از سوی مشتری قبل از تحویل کالا.با هماهنگی مشتری فروشگاه در اسرع وقت نسبت به عودت مبلغ اقدام می‌نماید. بعبارتی اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات باتیلالند (شماره تلفن 111111-021 ) اطلاع داده شود.

4.به دلیل مشکلات کالا از قبیل معیوب بودن آن.در این حالت در اولین فرصت پیک باتیلالند با همراه آوردن کالای سالم و بدون اخذ هزینه، نسبت به تعویض کالای معیوب اقدام می‌نماید.

*  درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 1111111 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
  • یا به cs@Batilaland.com ایمیل باتیلالند) با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه‌روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد؟

  •  در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی ساعت 9 صبح الی 20 شب و جمعه ها و روزهای تعطیل از 10صبح الی 16عصر صورت می‌پذیرد.
  •  بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در بازه زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.
  • حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد و سفارش های بیش از 100/000 تومان رایگان ارسال می شوند.
  • برای سفارشات کمتر از 100/000تومان، مبلغ5000 تومان هزینه حمل شامل می شود.
  • ارسال درحال حاضر کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران را تحت پوشش دارد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت باتیلالند، در صف پردازش قرار می گیرند. سعی و تلاش باتیلالند بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند. با این وجود، در صورتی که

موجودی محصولی در باتیلالند به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای باتیلا محفوظ است و

یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

خرید انجام شده توسط مشتری، برای باتیلالند محفوظ است. باتیلالند در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری

با ورود به سایت باتیلالند می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.